Baza wiedzy - Crm Netfly

Sprawdź : google, kanban, sprzedaż
Najczęściej zadawane pytania

Więcej informacji na temat funkcjonalności NetflyCRM

Stworzony by wspierać cię w biznesie

NETFLY CRM znacznie ułatwia zarządzanie projektami. Monitoruj zadania różnych członków zespołu, śledź czas w każdym zadaniu. Wysyłaj faktury za projekty do swoich klientów i otrzymuj płatności online. Zobacz automatycznie obliczany postęp projektu. Dodaj różne kamienie milowe i dotrzymaj terminu. Omów projekty i uzyskaj opinie od klientów.
Dodaj zadania do swoich projektów, przypisz członkom zespołu i dodaj wielu współpracowników. Ustaw terminy, sprawdź status i dzienniki aktywności. Członkowie zespołu mogą komentować i załączać pliki. Wspominaj użytkowników w komentarzach i otrzymuj natychmiastowe powiadomienia. Z łatwością twórz wiele zadań i klonuj podobne zadania. Zarządzaj zadaniami według listy oraz przeciągnij i upuść w widoku Kanban.
Twórz formularze wniosków o wycenę zgodnie z Twoimi usługami i otrzymuj zapytania od potencjalnych klientów. Pomaga uzyskać więcej projektów i znaleźć potencjalnych klientów.
Wyślij prognozy do swoich klientów na podstawie ich wniosku o wycenę lub usługi, którą im świadczysz. Wyślij szacunkową wiadomość e-mail z plikiem pdf i uzyskaj zgodę od swoich klientów. Twórz projekty na podstawie szacunków i konwertuj je na faktury.
Dodaj własne faktury i wyślij e-mail z załączoną fakturą pdf do swoich klientów. Obsługuje różne waluty dla różnych klientów. Uzyskaj rekordy swoich faktur i filtruj według różnych statusów. Ustaw wiele podatków na fakturach. Zmień kolor faktury i logo, aby pasowały do ​​Twojej marki. Ustaw niestandardową stopkę w pliku PDF.
Ustaw faktury cykliczne, aby automatycznie generowały faktury miesięczne, roczne lub z różnych okresów. Wysyłaj faktury automatycznie i ograniczaj dodatkową pracę.
Obsługuje płatności online za pośrednictwem Stripe i PayPal. Możesz włączyć lub wyłączyć opcję płatności częściowych. Generuje powiadomienie o potwierdzeniu płatności i oznacza automatycznie zapłaconą fakturę.
Zarządzaj swoimi klientami. Możesz zezwolić na rejestrację klientów lub ręczne dodawać klientów. Uzyskaj szczegółowe informacje o kontaktach, projektach, fakturach, płatnościach, szacunkach, biletach pomocy technicznej, niezbędnych plikach, wydarzeniach i notatkach dla każdego klienta. Możesz zezwolić swoim klientom na korzystanie z portalu klienta. Każdy klient otrzyma indywidualny pulpit nawigacyjny, aby zobaczyć swoje projekty, faktury i inne informacje. Pozwól swoim klientom śledzić projekty i natychmiast uzyskać informację zwrotną. Ustaw uprawnienia dla klientów, aby ograniczyć ich dostęp.
Możesz komunikować się z klientami za pośrednictwem wiadomości i czatu. Ustaw uprawnienia, którzy członkowie zespołu mogą komunikować się z klientami. Zobacz status online swoich klientów.
Wysyłaj bezpośrednie wiadomości do członków swojego zespołu. Twórz wiele rozmów na podstawie różnych tematów. Skróć czas oczekiwania na opinie i przyspiesz zarządzanie projektami.
Zarządzaj potencjalnymi klientami i sprawdzaj ich status. Automatyczne zbieranie potencjalnych klientów z publicznej prośby o oszacowanie. Dodawaj notatki, pliki i wydarzenia, łatwo konwertuj potencjalnych klientów ze wszystkimi istniejącymi informacjami.
Pozwól swoim klientom tworzyć zgłoszenia do pomocy technicznej i otrzymywać powiadomienia za pośrednictwem Intranetu i poczty e-mail. Automatycznie generuj bilety z wiadomości e-mail klientów. Przypisuj bilety członkom zespołu, odpowiadaj na komentarze z załącznikiem. Zarządzaj obsługą klienta w jednym miejscu.
Śledź wszystkie wydatki i uzyskaj przegląd kosztów projektów i członków zespołu. Sprawdź wydatki różnych kategorii i porównaj przychody z wydatkami. Zobacz wykres kosztów przychodów dla różnych okresów.
Twórz artykuły bazy wiedzy dla swoich klientów i wydajniej zarządzaj niestandardowym wsparciem. Utwórz różne kategorie bazy wiedzy i pozwól klientom rozwiązać ich problemy bez pytania o wsparcie.
Utwórz wewnętrzną bazę wiedzy dla członków swojego zespołu. Dodaj różne artykuły dla różnych rodzajów reguł i informacji. Tylko członkowie zespołu mogą uzyskać dostęp do artykułów pomocy.
Dodaj członków zespołu i ustaw różne role dla różnych członków. Zarządzaj swoimi kontami i uzyskaj ogólne informacje w jednym miejscu. Wszyscy członkowie zespołu mogą uzyskać dostęp do pulpitu nawigacyjnego na podstawie swoich uprawnień.
Utwórz listę osobistych wydarzeń i udostępniaj wydarzenia członkom zespołu i klientom. Zintegruj kalendarz Google. Zobacz nadchodzące wydarzenia na pulpicie nawigacyjnym.
Przechowuj swoje prywatne notatki i dołączaj pliki. Dodaj przydatne tagi z notatkami i łatwo je odnajdź. Twórz publiczne notatki dla projektów i zezwalaj na dostęp do członków projektu.
Twórz ogłoszenia dla członków zespołu i klientów i publikuj je na ich pulpicie nawigacyjnym. Pomaga w łatwym informowaniu o każdym powiadomieniu z innymi osobami.
Dziel się pomysłami i dokumentami z członkami swojego zespołu. Dodaj niezbędne linki i aktualności, aby poprawić rozwój swojego zespołu.
Zarządzaj frekwencją członków swojego zespołu kartami czasu. Możesz ustawić ograniczenia IP dla dostępu do kart czasu, aby członek zespołu nie mógł rejestrować czasu spoza biura.
Sprawdź całkowitą liczbę urlopów wykorzystanych przez każdego członka zespołu. Dodaj różne kategorie urlopów. Zatwierdź lub odrzuć wnioski o urlop. Ustaw nadzorców dla różnych zespołów lub członków zespołu.
Utwórz osobistą listę rzeczy do zrobienia i wydajniej zarządzaj swoją pracą. Nie zapomnij wykonać ważnego zadania i skup się na codziennej pracy. Każdy członek zespołu i klient może dodać swoją osobistą listę rzeczy do zrobienia.
Otrzymuj powiadomienia o wszystkich ważnych działaniach, w tym o tworzeniu zadań, komentarzach, biletach, wiadomościach itp. Istnieją 2 rodzaje powiadomień. Możesz otrzymywać powiadomienia w aplikacji, a także w wiadomości e-mail. Możesz włączyć lub wyłączyć wszystkie powiadomienia i ustawić, kto otrzyma które powiadomienia.
Otrzymuj powiadomienia w czasie rzeczywistym w przeglądarce za pomocą opcji “push”.
Dodaj dodatkową warstwę bezpieczeństwa, dodając Google reCaptcha we wszystkich formularzach logowania.
Możesz użyć dysku Google jako alternatywnego miejsca do przechowywania. Wszystkie pliki przesyłane za pomocą aplikacji będą przechowywane na dysku Google.
Dodaj wiele pulpitów nawigacyjnych za pomocą wielu predefiniowanych widżetów. Istnieją różne rodzaje przydatnych widżetów, których można używać do różnych typów pulpitów nawigacyjnych. Zaprojektuj własny układ pulpitu nawigacyjnego, przeciągając i upuszczając widżety.
Gotowe tłumaczenia wielu języków
Uzyskaj szczegółowe informacje na temat działań członków zespołu w różnych projektach. Monitoruj wszystko, co robią członkowie Twojego zespołu, i bądź na bieżąco.
Zaktualizuj wszystkie szablony wiadomości e-mail i dodaj niestandardowy projekt i treść. Łatwo zmieniaj tekst z edytora lub pełnego kodu źródłowego.
Dodaj niestandardowe pola z klientami, kontaktami, potencjalnymi klientami, projektami, zadaniami, członkami zespołu, biletami, fakturami, wydarzeniami, wydatkami i kosztorysami i zapisz więcej informacji zgodnie z potrzebami.